SØVNPROBLEMER

Snapshots fra i går. Hva skjer med meg om dagen da? Dette er andre gang siden jeg kom til Oslo at jeg våkner klokken fire på natten, og har ikke sjans til å sovne igjen. Jeg er alt for utålmodig til å ligge å vri meg i håp om å sovne selv om jeg er lys våken, så da prøvde jeg å gjøre noe produktivt i stedet. Akkurat nå sitter jeg nydusjet i morgenkåpe i sengen, med hårkur, tannbleking og har nettopp shavet leggene. Før klokken seks på morgenen liksom, haha! Jeg tenker at jeg skulle jo gjort dette senere uansett, så da sparer jeg jo tid slik at jeg heller kan sove en time da. Glenn kommer jo til Oslo om noen timer, så jeg håper bare jeg rekker å få litt mer hvile før den tid. Men men, dette var et sykt random innlegg. Hehe! Jeg vet ikke om jeg skal si god natt, ha en fin dag eller god morgen – så vi snakkes ♥

4 kommentarer
    1. Åh, kjenner til den. Er så irriterende å våkne midt på natta og ikke få sove igjen. Håper du får uthvilt deg litt mer. Sykt kult outfit! Har du link? =)

      1. Tusen takk 😀 Jeg bestilte det på et innkjøp direkte fra leverandør, så er veldig usikker på hvilke butikker som har det :O Det er iallfall fra minimum!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg