sovedyr

God morgen, fine! Gud, en god natts søvn gjorde seg virkelig. Har hatt noen drittnetter med lite søvn siden helgen, og dette trengt jeg virkelig for å komme meg på bane igjen. Søvn er faktisk så utrolig viktig. Jeg kan ikke forstå hvordan jeg klarte å legge meg i 0300-tiden en skolekveld før i tiden. Nå er jeg heeelt kake om klokka passerer ett liksom. Jeg har blitt skikkelig kjerring, jeg vet det. Kunne egentlig tenkt meg å sove helt tiden, jeg. Husker da jeg var liten, og noen spurte meg om “hva det beste jeg visste” var, pleide jeg å si at det var å sove. Er ikke det litt spesielt for et barn å si? Man pleier jo som regel å svare is, godteri, barne-tv eller lek. Men neida. Det beste lille Julia Nyland visste var å sove.. 


Tee – HM, Jeans – BikBok, Sko – Jeffrey Cambell Ikveld blir det den siste tacokvelden i leilighten før jeg flytter ut, buhu!! Men, det skal bli godt med taco da. Gleder meg allerede. Må bare bli ferdig med 8 timer på jobb først. Vi blogges, tudelu!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg