SØSKENKOS

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg blir like sjokkert over utsikten hver gang jeg er hjemme. Det er helt fantastisk å våkne opp til dette synet, og solnedgangen er nydelig. I Bergen er utsikten rett i et annet hus, så det er ikke spennende ved mindre naboene finner på noe gøy i vinduet, sånn som forrige helg da de hadde fest og drikkeleker. Haha underholdning! I dag har jeg bare kost meg med Adrian (lillebroren min til de som lurte), som er på ferie fra militæret. Vi har vært i byen en tur, spist sushi og besøkt bestemor. Nå skal jeg straks hente Andreas på jobb, og det blir nok tidlig kveld på meg. Lovte mamma å kjøre henne på jobb litt over syv i morgen slik at jeg fikk bilen hennes, så da blir det råning hele dagen. Haha neida! Dette var en kort, kjedelig oppsumering fra min dag.

Jeg er litt nysgjerrig på hva dere har gjort i dag? Legg igjen en kommentar og fortell! 😀

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg