SOSIAL OVERGANG

Hei fra en trøtt og smågretten Julia! Jeg er sånn morsomgretten i dag, som er en veldig rar kombinasjon om jeg skal si det selv. Etter en uke med total avslapning og alt for mye søvn var det mildt sagt et helvete da alarmen ringte klokken syv i dag tidlig. Hallo hverdag liksom! Jeg er derfor gretten fordi jeg er trøtt, men glad fordi det er godt å være tilbake. Tro det eller ei. Ferie er veldig deilig, og jeg var litt lei meg da jeg måtte fly tilbake til Bergen sent i går kveld. Likevel var det faktisk ikke så aller verst å komme hjem til leiligheten, og ikke minst verdens fineste butikk. Det er jo mye gøy som skjer fremover, så her er det ingen grunn til å henge med leppa.

PC277632-2

SKJORTE  HER • BUKSE  HER • BOOTS HER

Så langt i dag har jeg gjort mye butikk-greier. Som for eksempel å prise ned hele salgsortimentet vårt, for vi har nemlig en rekke produkter til -30% avslag! Alt fra Tiger of Sweden for eksempel. Sjekk ut salget vårt her om du er interessert. Ellers har jeg pakket opp litt nye varer, vi får jo inn flere nye merker i butikken nå over nyttår – og det er jo utrolig kult 😀 Vi begynner å få endel merker på listen nå, og det er godt å se vi bygger sten for sten ♥

PC277640-2PC277648-2PC277652-2

Disse posterne finner du her og her!
Når jeg er ferdig med dagens gjøremål vet jeg faktisk ikke helt hva jeg skal ta meg til. Det er litt merkelig å plutselig være tilbake i Bergen igjen, så jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal være sosial eller ha en kveld alene. Sistnevnte er jo egentlig lurest, siden jeg har en haug med klær å vaske og bagger å pakke ut. Samtidig føler jeg meg litt ensom i dag. Det er jo en stor kontrast å komme fra en uke med familie rundt seg døgnet rundt, til plutselig å være mutters alene i en leilighet. Det er absolutt ikke synd i meg altså, men den sosiale overgangen ble litt brå for min smak 😉 Vi får se hva kvelden bringer, jeg titter uansett innom etterpå! Ha en fin dag så lenge ♥
3 kommentarer
    1. No må du slutte å fylle på leppen dine! Trur du he sett de litt blind på ta no! Du e ei so fin taus, so vææær så snill å ikkje ødelegg ansikte ditt! ♡

      1. Tusen takk, så hyggelig å høre! <3 Jeg bruker The Balm – Nude Dude (en helt fantastisk palett!!), og der varierer jeg mellom fargene fearless, flirty, feisty og funny 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg