Søppelbøtteshopping

God kveld! Etter jobb har dagen bare gått i ett. Dro for å handle inn litt ting til leiligheten min, men alt jeg endte opp med var en søppelbøtte! Jeg trengte det jo, men hallo. Hadde jo håpt på både nye lamper, gulvteppe og lysekrone. Vel vel, får ta det igjen en annen dag. Den siste finishen på leiligheten kommer vel etterhvert den også. Har hatt litt kameratrøbbel i dag, så det blir dessverre bare mobilbilder fra meg.  Endte dagen min sammen med Glenn på Jacob Aall,  der vi koste oss med deilig middag. Jeg som har vært sååå flink i matveien i hele dag, klarte selvfølgelig ikke dy meg fra å bestille kyllingburger. Søren altså! Dessverre er jeg alt for glad i mat, og klarer sjeldent å si nei til et nydelig måltid..
Min lille bebi Zara, som var så trøtt <3 Dagens er jakke fra topshop, tee fra Zara, bukse fra BikBok og boots fra DinSko.  Og ja, man lærer så lenge man lever, det er sikkert og visst. I dag lærte jeg at jeg IKKE burde le samtidig som jeg har snus i leppa. Fysj og fy!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg