SØNDAGSTRADISJON

BH HER / HOODIE HER / GRÅ GENSER HER / NUDE BOOTS HER / NUDE GENSER HER / LEO BODY HER / VELVET BOOTS HER / KJOLE HER

God morgen, og god søndag! Jeg våknet litt småklein med sola midt i fleisen, siden jeg glemte å lukke persiennen før jeg sovnet. Ved min side lå Andreas, og han ligger faktisk å sover enda. Vår partyhelg er offisielt over, og det må jeg si jeg er glad for.. Haha! Å dra på byen to dager på rad var ingen sak back in the days, men nå merker jeg at kroppen er sliten. Heldigvis er formen fin ellers, så jeg klager ikke! Nå som det er så fint vær burde vi jo komme oss ut, men jeg må ærlig innrømme det frister mest å ligge på sofaen med en film på skjermen. Jeg får spørre hva Andreas tenker når han våkner. Det er jo tross alt han som er på besøk, og da burde vi jo gjøre litt hyggelige ting den lille tiden vi har sammen 🙂
Når jeg har postet dette innlegget skal jeg ta meg en runde med nettshopping på nelly, som er en søndagstradisjon hos meg. Med rimelige klær og gratis frakt syns jeg det er en hyggelig liten hobby 😉 Man må jo bare elske tradisjoner! Åh, forresten. Er det for tidlig å lage ribbe til middag allerede i dag? Jeg fikk helt sykt lyst på det i går, så om de selger det på butikken vet jeg hva søndagsmiddagen blir. NAM!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg