SOMMERSMINKEN

IMG_9033-2

Happy sunday! Formen min er overraskende fin i dag etter en supergøy kveld i går. Mer om det senere, som lovet skal jeg vise hva slags sminke jeg har brukt i sommer. Utvalget i sminkepungen min er omtrent alltid sesongbasert. Ja, jeg har baseprodukter jeg bruker året rundt – men ting som foundation og farge på solpudderet bytter jeg ut. Nå på sommeren blir hudtonen og fargen en helt annen enn i januar, derfor er det også viktig å justere sminken deretter 🙂

– Få i 20% avslag på ALL sminke hos coverbrands.no ved bruk av koden “JNSS” –
(Gjelder ut 6.august, gjelder ikke salg)

P6257140-2

1. Først starter jeg åpenbart med concealeren, tidligere har jeg sverget til Mac sin siden den dekker så godt. Nå bruker jeg denne fra Bare Minerals, fordi den dekker like godt men er ikke like “tung” som Mac! Denne gir en fin farge og dekker alt fra rød hud, fregner og ting man ikke vil skal synes 🙂 Den finner du her!

2. Deretter går jeg over med mineralpudderet fra KIDE. Har skrevet om det tidligere, og det er faktisk det beste mineralpudderet i verden! Jeg som har brukt bare minerals siden ungdomsskolen har nå brukt KIDE det siste året fordi jeg syns den er hakket bedre. Denne gir også en fin glød og dekker godt. Du finner den her!

3. Solpudder er et must for meg. Som jeg sa til en venninne er om dagen, jeg ville ikke dratt på date med drømmemannen min om jeg ikke hadde solpudder. Hah! Solpudder er et must for meg fordi det skaper kontur i ansiktet, glød i pannen og markerer kinnben. Denne fra NYX er perfekt på sommeren, og du finner den her!

4. Sist men ikke minst går jeg over med dette “låsepudderet” fra Bare Minerals. Det har revolusjonert min hverdag! Det er bare et transparent pudder som låser sminken slik at den sitter som den skal, og gjør at du ikke glinser like fort. Du finner den her!

IMG_9155-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Få i 20% avslag på ALL sminke hos coverbrands.no ved bruk av koden “JNSS” –

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg