SOMMERKROPP OG ALT DET DER

Nå står sommeren for tur, og igjen florere snapchaten min av treningsglade venner som jobber seg mot SK17, som de skriver selv. Litt ironisk er det jo, siden det har vært så mye snakk om “sommerkropp-presset” tidligere. Personlig er jeg litt sånn…hvem bryr seg?  Man skal jo helst ikke nevne kropp og da spesielt ikke vise seg selv lettkledd på sosiale medier om dagen, for å forebygge kroppspresset. Dette er en bevegelse jeg ikke har ønsket å delta i, nettopp fordi jeg mener vi starter i feil ende. Man må heller bygge selvbilde og egenverdi fremfor å skjule mage, rumpe og silikonpupper. For meg blir det litt sånn hatbevegelse. At det er OK for de med litt ekstra å legge ut bilder, for da er det plutselig respekt. Mens de som ser “bra” ut (med bra mener jeg den standaren som er satt av samfunnet) ikke kan det, for da dyrker de et umenneskelig kroppspress. Veldig dobbelmoralsk og som sagt – ingenting jeg ønsker å støtte.

Jeg syns alle skal få legge ut det de vil, og jeg syns alle skal få se ut som de vil. Hva er egentlig en perfekt kropp? Det kan ikke defineres, for det er helt individuelt. Noen liker slanke modeller, mens andre liker det stikk motsatte. Helt greit! De siste årene merker jeg at jeg bryr meg mindre og mindre om hvordan meg selv og andre ser ut, for det er til syvende og sist innsiden som teller. Jeg vil heller jobbe mot å bli en bedre venn, en bedre businesspartner og en god datter fremfor å fokusere alt for mye på magefett eller thigh gap.

TOPP – LIGNENDE HER / BIKINITRUSEHER

Nå passet disse selvdigger-bildene veldig dårlig inn i dette innlegget da, det må sies. Jeg skulle egentlig ikke skrive så mye om tema, men når jeg først var i gang ble det vanskelig å slutte. Haha! Jeg skulle egentlig vise dere mine favorittbikinier om dagen. Nelly har fått inn SÅ mange fine, til en billig penge.

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER / 10. HER / 11. HER / 12. HER / 13. HER / 14. HER / 15. HER / 16. HER

Se hele utvalget av bikinier HER ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg