SOMMERKOS OG EN DIGG PASTAOPPSKRIFT

To glade jenter som liker å nyte livet litt for mye:))) Jeg ser faktisk sånn opp til Karima! Hun jobber knallhardt hver eneste dag og er en skikkelig stå-på-dame som virkelig får ting til å skje. Jeg er så takknemlig som har sånne mennesker i livet mitt som pusher meg og inspirerer meg til å ville nå nye høyder. Absolutt alle menneskene i livet mitt motiverer meg på hver sin måte, og det er så viktig å være bevisst på omgangskretsen sin og hvilken energi man sammen skaper.

I går kveld var vi på besøk hos Glenn og en kompis for sommerkos på terrassen. Plutselig var sommeren tilbake gitt. Eller vent, kødda. Våknet opp til regn og 12 grader i dag tidlig, men det er en annen historie :)))

Jeg og Karima lagde kremet pasta til oss i går! Sååå godt, elsker pasta ♥ Mange vil nok kanskje kalle denne oppskriften for en pasta carbonara, men det er altså ikke lov i følge den italienske familien til K så da kaller vi den for kremet pasta i stedet. Jeg er forsåvidt enig. Man kaller ikke en cava for champagne heller. Eller, noen gjør forsåvidt det og det er mennesker jeg ikke orker inn i omgangskretsen min 😛

Mye tull og rar skriving i dette innlegget merker jeg. Får skylde på at jeg fremdeles er litt i feriemodus. Her er uansett oppskrift på denne fantastiske pastaen:

4 PERS:

500g pasta
200g bacon
70g parmesan
4dl kremfløte
5 eggeplommer
Salt og pepper

Kok pasta og stek baconet. Bland sammen fløte, egg, og parmesan i en bolle. Når alt er ferdig mikser du alt sammen, og smaker til med salt og pepper. Topp meg deilig parmesan! Veldig enkelt og supergodt.

Håper det smaker ♥

4 kommentarer
    1. Rett skal være rett! Hehe 😉 Jeg irriterer meg også over sånne ting! De som sier smør om margarin f.eks! IKKE greit!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg