Sommerkonkurranse til dere!

Hei hopp! I dag har jeg løpt rundt om i byen for å kjøpe med meg alt jeg trenger for avreise i morgen. Nå blogger jeg samtidig som jeg står på hodet nede i kommoden mens jeg slenger ting ned i kofferten. Enda godt jeg ikke er et mannfolk, og kan gjøre flere ting på en gang! Tidligere i dag gjorde jeg meg også sommerfrisk med denne herlige nye neglelakken fra Essie, som er med i den nye sommerkolleksjonen deres. Alle neglelakkene i kolleksjonen har sitt eget tema, og tema for denne fargen er “Sunday Fun Day”. Enda dumt det ikke er søndag! Haha. Syns lakken er så utrooolig lekker uansett, så det gjør ikke meg noe å bruke den på en hverdag 😀 Bare se for dere hvor FRESH den er på brun hud! For ja, jeg har nemlig tenkt til å bli skikkelig brun under uken jeg skal være på Gran Canaria. I morgen drar vi, wohooo!  Har dere forresten lyst til å være med i en instagram konkurranse, der vinnerne vinner hele kolleksjonen, pluss to lørdagspass til Øyafestivalen i Oslo? Da må dere gjøre følgende: 1. Poste et instagrambilde med #essienorge som hashtag. 
2. Klikk dere inn på facebookpagen til Essie HER. Alle bildene med hashtaggen #essienorge blir lagt ut der. Unik sjangse til å få flere følgere på insta!
3. Ja, det var vel egentlig bare det. Enkel og superdigg konkurranse 😀 
4. Legg igjen en kommentar når du har gjort det, da! Det hadde vært hyggelig for min del, men er ikke et must 🙂 
Er den ikke lekker! Matcher også perfekt til smykket mitt! //Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg