SOMMERFUGLER I MAGEN

I natt har jeg virkelig ikke sovet godt. Jeg har bare tenkt, planlagt og gått igjennom kveldens event tusen ganger i hodet mitt. Sett for meg hvor ting kan gå galt, og hvordan jeg skal fikse det. I kveld skal vi nemlig holde vårt aller første arrangement på skolen som årets styre i BIS Marketing. Siden jeg er leder kjenner jeg presset ekstra mye. I flere uker har vi planlagt og organisert slik at alt skal bli perfekt. Noe jeg håper det blir. Når jeg først innstiller meg på noe er det ingen vei tilbake. Da går jeg inn 100%. Derfor blir jeg også så skuffet om det ikke går som det skal.

Men, nå snakker jeg bare “hvis ditt og datt skjer”. Jeg må huske på at jeg har ni andre fantastisk flinke mennesker i styret som drar lasset med meg. Wææ, dette er så spennende! Vårt første arrangement! Tema for kvelden er eksklusiv markedsføring, og vi har fått inn to foredragsholdere. Yngve fra Vincci (en luksus-klesbutikk i Bergen) og Joar fra Tesla. Ønsk oss lykke til, så snakkes vi senere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPA115099-2 PA115123-2OLYMPUS DIGITAL CAMERAPA115198-2GenserHER / Skjorte – HM / Bukse – Zara / Sko – M.A.M.B / Veske – Balenciaga

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg