SOMMERFUGLER I MAGEN

IMG_6051

God morgen ♥ Det jeg elsker med å ha butikk er alle vareleveringene vi får. Det er som julaften flere ganger i uken! Akkurat nå venter vi på julekolleksjonen fra WHYRED, så her står jeg å glor ut vinduet etter mannen fra Bring som leverer varer til oss. Det kommer så mye fint, så denne leveringen gir meg skikkelig sommerfugler i magen. Overfladisk much? Haha! Nå som jeg er singel tar man de sommerfuglene man får, si.

IMG_6002IMG_6016

Genser – HER / Skinntights – HER / Sko – by Malene Birger

Her er antrekket på snapchat (julianyland) fra lørdag! Jeg har det på meg i dag også, hihi. Elsker virkelig splitten i genseren og denne skinntightsen, som jeg har brukt fire av de fem siste dagene. Kremt..
Herregud så kaldt det var i dag tidlig forresten. Jeg har egentlig varmekabler i hele leiligheten, mens på soverommet har jeg ventet så lenge som mulig med å skru de på. Det kan ikke være vinter enda! I dag tidlig klokken seks våknet jeg av at jeg holdt på å miste foten i forfrysningsskade, siden den hadde sklidd ut av dynen. Jeg løp derfor rett opp av sengen å skrudde på varmen. Nå er det nok!
Over til noe helt annet. I dag skal jeg lage en “bloggplan” for uken. Som jeg skrev i “uken som gikk” så skal jeg bli flinkere til å strukturere meg selv fremover. Derfor lurte jeg på om dere har noen ønskeinnlegg denne uken? Noe jeg har skrevet om før, eller kanskje noe helt nytt? Jeg er åpen for alle forslag 😀
4 kommentarer
    1. Den beste måten å vaske speil på er å ta fuktig tørkepapir med bare vann og gå over speilet, og deretter tørke med tørt tørkepapir! 😀 Da blir det ingen skolder, bare rent og pent 🙂 Siden du nevnte det, haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg