SOMMERFERIEN ER REDDET

/ Turen er sponset

Som mange kanskje skjønner blir det nok ingen tur til Palma på meg likevel. Har jo ikke lyst til å dra alene! Jeg ble derfor veldig stressa og tenkte at det ikke ble noen utenlandsturer på meg i sommer. Det går jo alltids an å hoppe på en tur, men jeg liker best å ha ting planlagt og spikret.

Jeg ble derfor ufattelig glad når jeg fikk tilbudet om å dra til PORTUGAL 😀 Der skal jeg lære meg å surfe! Skulle egentlig på en slik tur for et par år siden, men da kom det noe i veien slik at jeg ikke kunne dra likevel. Det er lapoint jeg reiser med, et selskap jeg har høye forventninger til da jeg har fått det anbefalt av andre. Jeg er så spent! Personlig skal jeg bo på Camp Moinho. Lapoint har turer rundt om i hele verden, turene i sommer går bl.annet til BaliAustraliaStadt/Norge.

IMG_4646_WEBIMG_6588_EspenEvertsenLizandro_15_MG_580720140923_PMestre_0000Ser det ikke nydelig ut?

Jeg reiser nedover 2.-9. august. Perfekt å få den siste sommerfargen før skolen starter igjen! Campen jeg skal på er for alle mellom 18 til 35 år. Man kan både reise alene, som par eller med en vennegjeng. De har dessuten egne camper for de mellom 13-17 år, les mer om den her.

De har utrolig mange filmer, bilder og info på hjemmesiden til lapoint. Om du vil vite mer om opplegget, uansett om du bare er nysgjerrig eller vil reise selv kan du sjekke den ut her!

3 kommentarer
    1. Jeg var på lapoint Stadt 1. Mai, med firmatur. Surfing er definitivt noe jeg skal gjøre igjen! Bare i litt varmere vann 🙂

      1. Hei! Nei absolutt ikke 🙂 Det er superlett å bli kjent med de andre, og det er også flest som reiser alene faktisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg