SOMMERENS FAVORITTANTREKK

Reklame – affiliatelinker nelly

SUNNIESHER / BLUSEHER / BUKSEHER / VESKEHER

Det eneste jeg tenker på når jeg ser disse bildene, er at jeg glemte hårbørsten hjemme. Jeg er kronisk avhengig av å gre håret, og gjør det sikkert ti ganger hver dag. Om ikke mer! Spesielt rett før jeg skal ta bilder. Mange rare vaner man legger på seg etter mange år som blogger, men min største er nok at jeg MÅ gre håret og ta på lipgloss/leppestift rett før bilder.

Noooooook om det, lol. La oss ta ett minutt stillhet for dette fantastiske settet. En stor favoritt denne sommeren som jeg har brukt mye! Rart jeg ikke viser det frem før nå, haha. Nå skal jeg spise litt grønnsakssuppe fra Toro til kvelds, og legge meg i sengen å se en av dokumentarene dere anbefalte tidligere i uken. Jeg tok inn den éne tven vi har i leiligheten på soverommet mitt i går kveld, og det er jo bare så koselig å ligge i sengen å se på tv kontra macskjermen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg