sommer kommer!

  Ikke vet jeg hvordan været er i resten av landet, men i Oslo er det bare flott! Temperaturene bare stiger for hver dag, og jeg kan faktisk sove med vinduet åpent hele natten uten å dø av kulde. I dag spradet jeg til jobb med en tynn jakke, og bare nøt solen i ryggen. Deilig! Merker jeg blir så lykkelig når været er slik, endelig kan jeg komme ut av min kjedelige-klesboble og faktisk ha på meg sommerlige jakker, andre sko enn store boots og solbriller. Kose-seg-ute-med-alkohol-sesongen er også godt igang, og det er ingenting jeg heller vil på en solfyllt dag enn å sitte ute å kose meg med gode venner og et glass i hånden. Ryktes det er drittvær hjemme i Molde, noe som er kjipt siden jeg reiser dit på søndag.. Blir der en uke, før jeg pakker med meg Glenn i kofferten tilbake til Oslo. Han skal bo hos meg i flere uker, og jeg gleder meg sånn! Vi kommer til å gjøre sååå mye gøy, og det kjennes nesten ut som om jeg er nyforelsket bare av tanken på hvor mye vi skal kose oss.
Sånn her kommer jeg til å sitte hele sommeren. Alt ned på høykant.  Noen fler som gleder seg til sommer eller? Det eneste som mangler nå er brunfargen min, for under all selvbruningen er jeg like hvit og grå som bloggdesignet mitt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg