Sommer i Molde

FOR en fantastisk dag! Startet dagen med å springe opp på fjellet, der solen stekte som aldri før. Deilig for kroppen å bevege seg om morgenen, merket at det var utrolig mye lettere å jobbe når jeg kom tilbake igjen. Fokusen var liksom noe helt annet enn når jeg kommer på kontoret rett fra senga. Det betyr bare en ting, og det er at jeg må starte å trene om morgenen før jeg drar på jobb.  Etter noen timer inne, klarte jeg rett og slett ikke dy meg. Jeg MÅTTE ut i sola for å få litt farge. Det er så sjeldent at det er sol når jeg er i Molde, så det var bare å utnytte sjangsen! I Oslo er det utrolig mye kult som skjer denne uken, så jeg ergrer meg litt over at jeg må være i Molde for å ta eksamen. Vel vel. Man skal jo bli 40 en gang i livet også, og da er det greit å ha noe på papiret. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg