SOMETHING NEW

Follow my blog with Bloglovin

ANNONSE– Affiliatelinker til nelly

VESKEHER

Hello babes! Jeg sitter på kontoret med min andre redbull (nå for tiden er jeg hekta på the white edition med kokossmak), og kunne ønske klokken var litt mer. Magen rumler, og vi skal ikke ut å spise før klokken fem! Burde kanskje kommet meg ut for å kjøpe noe å spise, men sånne ting er så tiltak. Haha!

Anyhow, i går fikk jeg hjem en pakke fra Nelly 😀 Det er som julaften hver eneste gang altså. Knipset noen kjappe bilder av mine favoritter før jeg reiste hjemmefra i dag tidlig. En annen ting jeg er helt hekta på for tiden er boblejakker. Får.ikke.nok!

BOBLEJAKKEHER

Jeg føler meg som en vandrende sovepose i denne jakken, og syns det er fantastisk! Den er litt oversized i størrelsen, jeg har xs! Den passet faktisk til kjæresten min og, så jeg vurderer å bestille en i større størrelse til han. Haha! Unisex, med andre ord 😉

VINTERSKOHER

Jeg kvittet meg med uggsene mine i fjor, men nå som kulda er her igjen angrer jeg selvfølgelig på det. Bruker egentlig bare sånne sko når jeg går tur med Zara, eller skal en kjapp tur på butikken. Om du ikke vil investere i Uggs så anbefaler jeg disse fra nelly sitt eget merke! De er foret og supermyke inni, og sitter like godt på foten som Uggs. Eneste forskjellen er vel at disse ikke er laget av saueskinn, oooog at de kun koster 299,-

UNDERTØYHER

Syns undertøyslinjen til Nelly har mye fint! God kvalitet og enda bedre pris også ♥

BOBLEJAKKEHER

Årets favoritt! Jeg har den allerede i svart, så nå bestilte jeg beige og hvit (bilde under) også 8)

HEELSHER

De perfekte hverdagsheelsene! Har hatt disse tidligere og brukte de hele tiden – men plutselig bare forsvant de. Som mye annet av garderoben min. Livet i koffert ass.. Glad jeg har fått nye ♥ De er normal i størrelsen, og supergod å gå i!

VESKEHER

Klassisk veske som rommer alt jeg trenger som mac, litt sminke og et par energidrikker 😉 Hehhe.

BOBLEJAKKEHER

Hvor lenge tror dere jeg klarer å holde den sminke-fri? En dag? Fem minutter? Kanskje den allerede er skitten? Neida. Enn så lenge er den like hvit og fresh!

VESKEHER

Petit veske med avtagbare skulderstropper. Perfekt til en kveld på byen for eksempel!

JOGGESETTHER

Lurer på hvor mange lignende joggesett jeg har som dette nå, haha.. Digger de!

Nå sitter jeg å vurderer om det er innafor å se på en episode av American Horror Story i et åpent kontorlandskap som jeg sitter i nå. Er SÅ tiltaksløs, trøtt og vil egentlig bare klappe sammen macen å ta helg. Som sagt skal vi ut å spise om et par timer, så orker liksom ikke dra hjem i mellomtiden heller. Haha! Tror nok ikke jeg tør å se på serier her, det blir liksom litt for dumt. Hihi.

Uansett, håper alle har en kjempefin fredag og en enda bedre helg ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg