SOM I MAGALUF 2011

Hei fra Oslo babes! En helt sjuk uke i Molde er (endelig) over. Jazzfestivalen har alltid vært innholdsrik, mens i år tok det faktisk kaka med fest og moro hver eneste dag. Alt fra bursdager, dagsfester, jubileum, og ja – det ble enkelt forklart en alkoholflyt til og med jeg slet med til slutt. Man velger selvfølgelig selv hvor mye man ønsker å drikke – men jeg er dessverre en som liker fest litt for godt til å si nei etter ett glass. Kroppen min føles litt som den gjorde etter jenteturen til Magaluf i 2011. Skjelven, oppblåst, ekkel og usunn. Akkurat sånn det skal være etter en vellykket festivaluke i Molde, med andre ord 😉

Siden jeg egentlig bare har vært full én uke i strekk har jeg ikke så mye mer spennende å fortelle i dag. Nå skal jeg enten pakke ut, rydde og vaske leiligheten som en normal ansvarlig voksen burde prioritert, eeeeeeellllller dra på Hovedøya å ligge i sjøstjerneposisjon under sola. Livets kvaler..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg