som jeg lengter..

I min lille bloggpause reiste jeg endel. Jeg husker ikke helt om jeg fortalte dere at jeg var på Karpathos i mai, sammen med bestevenninnen min Birte? For et fantastisk sted. Ingen utesteder, gateselgere eller blinkende solbriller. Bare grekere, ordentlig god mat og krystallklart vann. Tiden der sto stille, og vi levde i vår egen lille boble. Det var såvidt 3G-nett, så det å holde seg oppdatert var det bare å glemme. Slike turer trenger absolutt alle, der man kun har tid til å tenke igjennom ting og kose seg i en tilværelse uten internett og mobiltelefoner. Åh, fantastisk! <3 Nå planlegger vi vår årlige tur, og vi sniffer litt på å dra til Kapp Verde. Der er det absolutt nydelig, og ikke turistbombet. Enda. Vedder på at Kapp Verde kommer til å bli det nye Gran Canaria. Selvom jeg virkelig ikke håper det. Haha, jeg elsker mannen på bildet under! Han hadde sikkert ikke sett skandinaviske jenter på årevis, så da vi skulle leie scootere med han slapp omtrent å betale. Tror vi betalte 8 euro for fire dager eller noe. Litt av et kupp! I gjengjeld fikk han alltid en klem (litt ubehagelig egentlig) hver gang vi suste forbi, noe han satt veldig stor pris på. Må forresten bare le av retard-trynet mitt på bildet under.  Jeg er en person som virkelig elsker å reise, noe jeg har til felles med bestevenninnen min Birte. På to år har vi vært i Israel og på Karpathos. Neste stopp blir mest sannsynlig Kapp Verde, ved mindre vi rett og slett hopper på første fly til Gran Canaria.. Jeg er så kuldelei akkurat nå, at jeg kunne dratt hvor som helst bare for å få litt sol på kroppen. Til og med til Magaluf! Kødda. Jeg skal aldri mer til Magaluf. Huff. Magahuff. Her forresten ikke min nye header fin?? June er så snill at hun lagde den til meg, tusen takk! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg