SOM I GAMLEDAGER

Som dere kanskje har sett på snapchat (julianyland) så har endelig Andrea flyttet til Bergen! Hun har spurt meg sikkert flere ganger i året om jeg snart kommer til å flytte tilbake til Oslo. Hver gang har jeg svart “ja, innen ett år er jeg tilbake” – noe som aldri har skjedd. Jeg liker å tro at hun flyttet til Bergen fordi hun var lei av å vente på at jeg skulle flytte til Oslo, og kom hit i stedet 😉 Haha! Det var nok ikke helt det som var grunnen, men det spiller ingen rolle. Det er en av de beste nyhetene jeg har fått i sommer iallfall ♥

Da jeg bodde i Oslo var Andrea omtrent naboen min, så vi hang sammen 24/7. Nå som vi endelig bor i samme by igjen blir det forhåpentligvis som the good old times – selvom vi er et par år eldre enn da 😀 Det var litt av en sommer, og jeg husker enda hvor gøy vi hadde det 😀 Jeg syns bildene under er så koselige. De minner meg skikkelig om vennebildene man tok for noen år siden til bloggen, da jeg alltid tvang vennene mine til å stille opp på selvutløserbilder.  Nå er det så mye “meg, meg, meg” på denne bloggen, så jeg burde bli flinkere å ta bilde av hva jeg gjør på i hverdagen og hvem jeg er med! Vi får se hvor populært det blir for vennene mine 😉

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Andrea: Genser HER og skjerf HER. Meg: Genser HER
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg