SOM Å FØLE SEG FORELSKET

ANNONSE – Affiliatelinker

JAKKEHER / BUKSEHER / SKOHER

FÅ -25% PÅ ALT FRA NLY HER

FÅ -20% PÅ HELE NAKD HER MED KODEN “VIPTREAT” ♥

Dette er litt av en shoppesøndag, med salg på begge mine favorittbutikker! Jakken jeg har på meg er bl.annet på -25% hos Nelly, og resten av antrekket mitt får du til -20% på NAKD (gjelder hele siden) med koden “viptreat”.

Et lite tips fra meg! Hvordan har helgen deres vært? Min har vært svææært rolig. Deilig det også, men nå merker jeg faktisk at jeg savner litt fart og moro! Føler neste uke kommer til å bli utrolig bra, hvem vet hva som skjer? Hihi.

JAKKEHER / BUKSEHER / SKOHER

SE hvor fint det kinesiske treet i hagen har blitt forresten! Blir helt bergtatt av å se på det, spesielt når solen skinner over. Nesten som å være forelsket! Hjelp, har jeg blitt en sånn person som blir forelsket i trær nå?:(

Uansett. Til våren tenkte jeg forresten å ordne tidenes hage her ute. Kjøpe freshe hagemøbler i lounge stil, henge opp lys i trærne osv osv. Noen tips til inspo på den fronten? Tomten her er jo nesten på tre mål, så det er mildt sagt god plass å boltre seg på. Likevel er det NULL hagemøbler der ute per dags dato, men det skal jeg altså gjøre noe med 😉 Har aldri hatt et sånt type prosjekt før, så setter pris på all hjelp/inspo jeg kan få!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg