Å SOLE SEG PÅ UTSTILLING

ANNONSE – Affiliatelinker

BIKINIHER

Her ser det ut som jeg føler meg selv skikkelig. Kanskje jeg gjorde det også. Men men, alt for bloggen si! Apropos, det er ikke bare i avisene det er agurknytt om dagen. Hva skal man liksom skrive om, når dagen består av soling og innsmøring av solkrem? *Det er skikkelig varmt i dag*. No shit, alle som har sosiale medier har jo fått med seg at sommeren er tilbake. Iallfall i Oslo, vet ikke hvordan det er der du bor?

Eller jo, hahaha. Jeg lå å solte meg på balkongen i dag tidlig, og her ligger man virkelig på utstilling. Følte nesten jeg måtte posere, trekke inn magen og rette ut dobbelthaken i redsel for at naboene skulle ta seg en titt ut. Som dere såvidt ser bak så er jo balkongen ut mot bakgården, i likhet med resten av bygården sine. Her kan man med andre ord ikke sole seg i fred!

Nå skal jeg ut å handle til middag. Jeg får middagsbesøk av Ingvild i kveld, og jeg gleder meg sånn til å catche opp med en av mine favoritter ♥♥♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg