SOL I ØYA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAGood morning Oslo ♥

Og god morgen til dere! Da var jeg på plass i Oslo for sommerens innkjøpsuke. Tidligere har disse dagene vært superhektisk med møter fra morgen til kveld, men siden mange av merkene vi skal besøke blir utsatt til moteuken i København neste uke er det ikke et alt for stramt skjema denne gangen. I dag våknet jeg opp til SOOOL i hovedstaden, og jeg kan ikke beskrive hvor ufattelig deilig det er å endelig bli møtt med solskinn når alarmen ringer i stedet for regn. Haha! Om noen timer drar jeg avgårde for første innkjøp, og frem til da har jeg endel blogg og nettbutikkarbeid å ta igjen etter en alt for slapp helg.

Er det forresten noe du savner på denne bloggen? Kanskje noe jeg var flinkere til å skrive om tidligere som jeg har sluttet med, eller noe helt nytt du ønsker å lese om?

2 kommentarer
    1. vlogs, video. lest bloggen i mange år, men føler du har blitt så “anonym”, kjenner deg ikke mer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg