Å SNU I DØRA PÅ SATS

Bare et kjapt hallo fra meg, før jeg skal starte på middagen! Min dag startet med trening. Absolutt ingen knalløkt, og jeg merker at kroppen er svak etter en alt for lang pause. Jeg sier meg likevel veldig fornøyd. Det viktigste er jo faktisk å komme seg over dørstokkmila, og ikke sutre i etterkant fordi treningen ikke ble så bra som håpet. I går kveld dro forresten jeg og kjæresten på trening sammen. Vi varmet opp bittelitt på mølla, tok én øvelse på overkropp for vi så på hverandre og bare “skal vi ikke bare dra hjem?”. Ingen var i humør, og det er faktisk helt greit. Gidder ikke å være flau engang over at vi omtrent snur i døra.

Etter treningen i dag ryddet jeg opp i alle klærne jeg har her i Bergen. Herregud, det flyter over.. Litt i skuffer, noe i kasser og resten i kofferter. Åh, det er så slitsomt. Jeg har faktisk ikke funnet en ren truse på flere dager, og har gått rundt kommando. Hater å gå uten truse…….. Vurderte å knabbe til meg en boksershorts, men det er ikke særlig lekkert under stramme jeans. Snakker av erfaring 😉

Etterpå kommer ukens oppskrift. Lagde gryten tidligere i uken, og GLED DERE! Mmmmmm.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg