SNØHVIT OG NY PODCAST!

ANNONSE – Affiliatelinker

JAKKEHER / VESKEHER

Halla! Dere skulle bare visst hva som foregår under klærne mine i dag. Ingenting perverst, heller tvert i mot. Jeg har nemlig skrubbet av meg alt av selvbruningen og er like hvit som snøen jeg står på. Fjeset ser derimot ikke så verst ut, og det får meg til å tenke på makten sminke kan ha.. Som sagt, dere skulle bare visst! Heldigvis skal jeg på spraytanhuset om et par timer, så jeg er nok back on fake-tan-track før noen rekker å titte på min bleke kropp.

Men først! Et ekstremt spennende møte. Og nei, dette er ikke en hemmelig nyhet som jeg kommer til å holde på lenge. Vi skal nemlig lage podcast!!!!! Detaljene bak må fremdeles komme på plass, men at du skal høre meg, June og Glenn på øret i tiden fremover er 100% sikkert. Dere kommer til å få sjokk til hvordan vi egentlig er i virkeligheten, haha. Ønsk oss lykke til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg