SNOBBETE OG UFRESH

Fy, jeg føler meg så sykt ufresh for tiden. I over ti minutter har jeg prøvd å komme på noe å skrive, å reflektere over tankene mine. Men det er alt jeg tenker på. Hvor ufresh jeg er om dagen. Skjønner ikke helt hvorfor jeg føler meg sånn. Jeg har både spraytan, nettopp vært på frisøren, tatt green peel og fikset bryn. Likevel føler jeg meg som en vandrende gråmus i to sko.

Jaaaaaa jeg vet jeg er overfladisk, og som mamma skrev til meg på melding i går “mange kan oppfatte deg som snobbete”. Hyggelig melding, tusen takk. Kanskje jeg rett og slett bare er en forfengelig, utseendefiksert bimbo som bare bryr seg om penger og det overfladiske. Neida, det vet både jeg og (forhåpentligvis) dere at ikke er sant. Men jeg skjønner at mange tenker sånn, på denne rosabloggen som store deler handler om klær, sminke og hår. Men men, sånn har det altså blitt.

    

SKINNJAKKE – SAMSØE SAMSØE / GENSERHER / BUKSEHER /BOOTS – TIGER OF SWEDEN

Nå skal jeg slutte å spy ut negativ energi her. Jeg er jo egentlig ikke sint, bare litt ufresh 😉 Haha! Nå skal jeg lage meg pytt i panne til middag. Snakk om snobbete middag, hæ?

FORRESTEN! NÅ FÅR DU -20% AVSLAG PÅ ALLE NLY BRANDS HER MED KODEN “FILTER” ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg