SNIKSKRYT

 

KÅPEHER · GENSERHER · BUKSEHER · BAGHER

Hei fine dere ♥ Jeg føler ikke jeg kan fortsette innlegget uten å nevne den fantastiske solen vi har i Bergen i dag. Nå er det virkelig ikke så ille å bo her likevel ass! I dag har jeg gjort mye forskjellig, men om jeg skal skryte litt av meg selv må jeg si jeg har vært veldig effektiv. Haha! Dette været gjør noe med meg altså. Jeg blir forresten helt oppgitt over meg selv, og hvor norsk jeg er som tyter om været i ett jævla sett..

Moving on til….. dagens middag! Som jeg enda ikke vet hva er. Ingeborg (vår fine daglige leder på Janne & Julia) spiste en helt sykt digg salat til lunsj i sta, med fullkornspasta, kylling, fetaost, pesto og cherrytomater (om jeg ikke husker helt feil) og jeg vil lage noe lignende til meg selv. Nå prøver jeg jo å droppe kjøttet i hverdagen, så jeg skal prøve å google meg frem til en lignende oppskrift som er vegetar. Det har jo vært et kjøttmaraton uten like da jeg var i Oslo, så nå trenger jeg en detox! Haha, en kjøttdetox, den var ny..

Nå babler jeg fælt her, jeg ville egentlig bare vise frem antrekket mitt.

 

11 kommentarer

Siste innlegg