sniking i kø og vipper på kinn

Haha, herregud. I dag våknet jeg opp på sofaen til Torild i sitteposisjon, med en sko på og løsvipper hengende nede på kinnet. Våknet opp til en telefon som var full av ubesvarte anrop, og en melding fra Torild der det sto “HVOR ER DU EGENTLIG???”. Den hadde hun sendt fem minutter før fra soverommet. Hun antok at jeg var et annet sted, men til vår begges store glede lå jeg bare på sofaen. Søren altså. Vi som skulle på supernach og ikke legge oss før sola sto på himmelen i dag. Den gang ei, sloknet vel før byen stengte i det hele tatt. Haha. Kvelden i går var kjempegøy, selv om det ble litt for mye taxi og fram og tilbake. Snek i køen gjorde vi også. Kom på Lawo og bare “vi er på gjesteliste”, og vakten bare “gjestelisten stengte for en time siden, sorry”. Jeg bare “plis gjør et unntak da?”, han bare “nei”. Så vi måtte gå helt bakerst i den milelange køen. Noe vi ikke gjorde, og snek oss helt framerst i stedet. Jeg hater sniking, så sorry til alle som sto bak. Neste helg skal jeg hjem til Molde igjen, siden jeg har eksamen. Klarer ikke helt å se for meg at det blir noe roligere der, men det får gå. Man er bare ung en gang, og selvom det kanskje er den mest oppbrukte unnskyldningen til å dra på byen, så må jeg bare overtale meg selv til å tro på det. Må vel begynne å trene igjen også. Søren.  Hvorfor kan man ikke bli tynn av å spise drittmat og dra på fylla to ganger i uka? Da hadde jeg vært dødstynn, forråsirresånn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg