sneakpeek på kveldens antrekk

I dag var det markedsdag i Bogstadveien, noe jeg ikke var klar over da jeg gikk ut av døren i formiddag. Det var folk OVERALT. Jeg liker egentlig ikke folk engang, så det fristet egentlig mest å bare snu å gå hjem. Dessverre hadde jeg ingenting å ha på meg ikveld, og jeg måtte også kjøpe gave til bursdagen til Lars, så folkemengden var jeg rett og slett nødt til å møte. Kom hjem med mange fine godbiter, og gleder meg til å fikse meg til kveldens festligheter! Skal først i bursdag til Lars, før jeg skal til Torild. Om alt går som planen kommer dette til å bli en fantastisk kveld 🙂 Viser dere bilder av hele antrekket senere, nå må jeg danse meg inn i dusjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg