SNEAKPEEK PÅ DEN NYE BUTIKKEN

GENSER – HER / BUKSE – HER / BOOTS – HER

At vi åpner dørene i morgen er vanskelig å tro når man ser hvor sinnssykt mye som gjenstår å gjøres. Men, jeg har troen! Nå er klokken snart 07, og jeg har faktisk jobbet i hele natt. Jeg har med andre ord døgnet. Hadde egentlig tenkt at jeg skulle legge meg rundt nå, men tror nok ikke jeg har muligheten til det før langt utover ettermiddagen. Nattens stadier har vært veldig varierende. I det éne øyeblikket er jeg supermotivert og jobber på som en helt, mens det neste hater jeg livet mitt og gråter fordi  jeg er så trøtt. Men som jeg sa til Janne i går (føles mer ut som tidligere i dag siden jeg ikke har sovet), så kommer det til å være ekstremt mye mer deilig for oss når vi endelig åpner, siden vi virkelig får kjent på baksiden av medaljen.

Nå skal jeg fortsette med nettbutikken. Om dette ikke blir bra skal jeg seriøst slutte i klesbransjen og aldri se tilbake. Neida. JODA. Plutselig ble jeg veldig grinete igjen. Rart hvor mye søvn har å si. HADEEE

2 kommentarer
    1. Hei Julia

      Har bestilt meg disse skoene selv fordi jeg synes de er råkule! Men siden de er «åpne» på siden, hva gjør du nå om vinteren? Er det svarte kortsokker du har på deg?

      Klem

      1. Ja svarte kortsokker eller lange svarte sokker 😀 Jeg bruker de hele tiden, skikkelig god å gå med faktisk! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg