snart helg!

God morgen, alle fine! Endelig er jeg hundre prosent tilbake, og kan nyte en dag med både jobb og trening. I går var jeg så lei av å ligge inne at jeg nesten begynte å gråte. Ikke hadde jeg mat heller. Alt jeg hadde var et kjøleskap fullt av pålegg, men verken brød eller knekkebrød. Heldigvis fant jeg en pakke med nudler som ble dagens middag. Nam, nam…… Not. Nå trasker jeg rundt i favorittshortsen min fra Coco-Beach/Florida, mens jeg  sitter å gløtter bort på God Morgen Norge, og venter på at Steffen og Astrid fra Idol skal komme på. Jeg er så glad for at Steffen gikk videre! Syns stemmen hans er så utrolig kul.  Starter ikke på jobb før 08.30. Deilig å starte litt senere for en gangs skyld! Sliter litt med hva jeg skal spise til frokost, da. I og med at jeg ikke har noe som helst brødmat i hus. Kanskje jeg burde dratt på jobb litt tidligere likevel, for der har jeg både mye pålegg, yoghurt, havregryn og knekkebrød. Haha. Jeg har mer mat der, enn jeg har i min egen leilighet!

Tenk at det allerede er torsdag, forresten! Uken har gått kjempefort, selvom jeg har vært syk i to dager. Og takk for det. Nå er det bare to dager til bursdagen min, favorittdagen min i hele året <3 Haha. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg