SNAPSHOTS FRA MIN MORGEN

God morgen, og hei fra meg som sto opp til alarmen i dag! Endelig føler jeg døgnrytmen er tilbake på plass, og jeg føler ikke får å drepe noen når iPhonen hyler ut i halv åtte tiden. I dag har jeg ingen steder jeg må være før klokken 14, derfor har jeg hatt en rolig morgen med både digg frokost, solarium og er straks klar for å hoppe i dusjen. Under har du et lite bildedryss fra dagen min så langt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAMMM verdens beste frokost 😀 Som dere ser i avtaleboken min har jeg ikke den mest spennende hverdagen for tiden med mye skole.. Gleder meg ihjel til torsdag, da kommer Andreas på besøk og vi skal kose oss i helgen med mye digg mat, Høyerfest, bursdagsfest og mye annet gøy.

7 kommentarer

Siste innlegg