SNAPSHOTS FRA HELGEN

Reklame – Affiliatelink nelly.com

KJOLEHER (På -25% KUN i dag 😀 Bruk koden “cyber25” i kassen – dette gjelder forresten hele Nelly.com ♥)

Et par snapshots før helgens julebord! Har tatt meg to dager fri for å nyte helgen. Kjæresten kom på spontant besøk, på lørdag hadde vi årets jentejulebord i leiligheten og formen i går sier vel seg selv.. Haha! Dro faktisk ikke på byen på lørdag, og det var så deilig å våkne litt mindre redusert på søndag. Jeg vet ikke, bylivet er liksom ikke for meg lengre. Syns ofte det bare er kav og mas, lange køer, man bruker mye penger og generelt stress. Da syns jeg det er mye hyggeligere å ha venner på besøk, lage god mat og drikke vin her hjemme. Kanskje jeg har blitt en gammel kjerring, men det får bare være. Det er uansett deilig å ikke hige sånn etter bylivet, noe jeg har gjort i alt for mange år 😉

Nå har jeg nettopp sendt kjæresten avgårde på flybussen, og jeg skal starte uken for fullt. Litt senere enn ønsket, men men. Så fort jeg har fikset meg drar jeg avgårde til Andrea for å ta litt bilder, før vi skal på boklanseringen til flinke Isabel i kveld. Gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg