SNAPSHOTS AV DEN NYE BUTIKKEN!

Annonse – Affiliatelink og reklame for egen butikk

Hei! ♥ Som jeg har sagt cirka fem tusen ganger nå, så er det veldig hektiske dager. Men, nå har jeg endelig fått knipset noen kjappe bilder av den “nye” butikken. De som hadde lokalet her før oss la ned på fredag, og allerede på lørdag kom vi inn med våre varer. Slik lokalet ser ut i dag skal det jo naturligvis ikke se ut i fremtiden. Vi skal fremdeles være REGN og ha vårt eget preg og interiør. Men, det er kanskje ikke den smarteste ideen å holde stengt i desember og januar, så vi tar igjen oppussingen noen ukers tid i februar. Det kommer til å bli en HELT annen butikk, og jeg gleder meg heeeeeelt vilt! Men, det viktigste er jo at varene er på plass – og kunder kan komme innom å shoppe litt hvis de vil ♥

DRESSJAKKEHER / DRESSBUKSEHER

Sånn har jeg gått på håret de siste dagene. Jeg har faktisk ikke hatt tid til å dusje det siden TORSDAG forrige uke, så da får man ty til tørrsjampo og flette. I dag skal jeg ta meg en etterlengtet dusj etterfulgt av ansiktsmaske, shaving av legger å ta tak i alt annet som har forfalt ved meg denne åpningsuken. Haha!

Hva syns dere? 😀 Som sagt skal hele lokalet pusses opp over nyttår, men vi har gjort så godt vi kan med det vi har i mellomtiden.

3 kommentarer
    1. Ser ut som dere har mye fint i butikken! Jeg fant ikke den brune jakken/kåpen i nettbutikken, hvor kan man få kjøpt denne hvis man bor i Oslo? 🙂

      1. Har supermye fint her! 😀 Den er ikke på nettbutikken nå.. Sendte deg en mail med alternativer! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg