SNAPCHAT-TRYNE

God morgen! Jeg sitter mest sannsynlig med eksamen as we speak og angrer bittert på at jeg ikke leste mer, men sånn får det bare være når jeg prøver å kombinere skolen med bloggen 🙂 (Karriarista, ikke sant? Haha!)

Slengte sammen mine siste snapper til dere, og jeg ser jo veeldig godt hva som er favorittposen min. Denne ukens utfordring blir nok å snappe mindre med duckface.. Legg meg gjerne til: julianyland. 

snapss

Beklager kort post, kommer med et bedre innlegg etter eksamen! Tror den er ferdig rundt 14.

6 kommentarer
    1. Hei! Hvor er den svarte toppen med cut out fra? Evt link? Den du bruker på bilde nr 2 øverst, og første bildet på nederste rekke 🙂

    2. Håper det gikk bra på eksamen! Var det i org? Husker hvor fæl den var.. Hahaha morsom den katten på bildene ! 😀 Prøver å kommentere litt mer på innleggene dine (og det syns jeg andre skal også). Mener det er veldig dumt å ikke legge igjen tilbakemeldinger til deg når du bruker så mye tid på bloggen din, du er faktisk en av de få bloggerne som oppdaterer ofte og har fine innlegg hver dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg