SNAKKES MR.ALARM

God morgen! Jeg bare “haha snakkes!” da alarmen ringte klokken halv åtte, og trodde jeg satt den på slumring. Dessverre hadde jeg visst skrudd den helt av, og våknet ikke før for en halvtime siden. WÆÆ! Eller, så krise er det jo faktisk ikke. Det betyr bare at jeg ikke rekker å se Dr.Phil, og heller må gå rett på badet å fikse meg som en normal person. Jeg bruker alltid å planlegge mandagene i rolig tempo, og blir heller travlere utover uken. I dag er ikke en sånn mandag, og jeg er opptatt med jobb og skole helt til ikveld. Avslutter den med en PT-time fra syv, og jeg må si jeg gleder meg til å kickstarte uken for en gangs skyld!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Over finner du noen bilder jeg knipset før middag på Sumo for en liten stund siden. Siden jeg forsov meg rakk jeg ikke knipse noen bilder in the moment, men håper dette får duge enn så lenge! Vi snakkes senere i dag 😀

4 kommentarer
    1. Hallo : )
      Kan du skrive resultatene dine fra kroppsanalysen? : ) eller blir det litt for personelig? Veldig spennende hvis du gjør det i såfall! Jeg føler meg veldig lik som deg i kroppsbygning, tankegang og vekt 🙂 og kjenner veldig igjen den følelsen du har/har hatt med et litt for anstrengt forhold til mat. Jeg vet med meg selv at hvis jeg ikke hadde vært så målrettet på vektredusjonen i fjor, så kunne det gått galt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg