SNABBTUR

ANNONSE – Affiliatelinker til Nelly

JAKKEHER / GENSERHER / BELTEHER / JEANSHER / SKOHER

Et kjapt hallo fra meg! I dag har jeg failet litt med selvbruningen, og ser ut som en bimbo-leopard i fjeset. Det viste seg nemlig at en god foundation ikke kan dekke alle flekker, heller forsterke dem.. Flaks man har så store smarttelefoner nå til dags at man bare kan stikke de foran fjeset.

Akkurat nå sitter jeg på Gardermoen. Skal på en snartur til Bergen, både for en resturantåpning men først og fremst for litt kjærestekos selvfølgelig. Når jeg reiser til Bergen foretrekker jeg å være en uke +++, men siden jeg skal til Stockholm med Nelly på fredag (herregud for et sjukt opplegg ((nok en gang)), forteller til helgen) så må jeg tilbake til Oslo for å pakke om og litt ærender i morgen. Likevel koselig å ta seg en snabbtur til Bergen (kan tolkes på flere måter:P). Neida. For et drøyt år siden dro jeg på sånne dagsturer hele tiden, og det er faktisk noe jeg liker veldig godt. Selve miljøskiftet altså!

Nå går flyet mitt om noen få strakser, ville bare titte innom å vise dagens reiseantrekk og skravle litt egentlig. Håper alle har en fin onsdag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg