sminkevideo!

Hei dere! 🙂 I dag tenkte jeg å vise dere hvordan legge noen utrolig fine kremede øyenskygger fra Maybelline. De er så lett å påføre, og etter noen minutter så “stivner” moussen slik at det holder seg slik hele kvelden. Genialt! Jeg trodde forresten at jeg filmet at jeg hadde på leppesift på slutten, men det gjorde jeg visst ikke.. Dumme kamera! Den er uansett utrolig fin, og dere ser hvilken det er under.  
Må forresten LE av “brunkremskillet” og den grusomme rougen. Youtube kjører ikke verdens beste kvalitet, og det ser ut som om jeg har badet i hudsminke. Det var ikke så ille i virkeligheten 🙂 I videoen har jeg brukt:

>> Maybelline Color 24 hour tatto, farge 50 – eternal silver
>> Maybelline Color 24 hour tatto, farge 35 – on and on bronze
>> Master Drama Khol liner i svart
>> Maybelline Rocket Volum Express Mascara
>> Shocking Coral leppestift farge 910 Og dere? Har dere lyst til å vinne tur til New York Fashion Week for to personer? For en drømmekonkurranse!!! Dere kan delta HER. //annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg