Sminkevideo! Vinn tur til New York Fashion Week

Hei hei kjære lesere! 🙂 Dere husker kanskje denne sminkevideoen? Der rougen hang på snei, selvbruningen dårlig plassert i pannen og i tillegg så ble ALT mye verre da kvaliteten på youtube ikke er av den beste sorten? Vel, det er heldigvis ikke den grusome hudsminken jeg fokuserer på i videoen, men de fantastisk nye produktene til Maybelline for øyne!   I videoen har jeg brukt:

>> Maybelline Color 24 hour tatto, farge 50 – eternal silver
>> Maybelline Color 24 hour tatto, farge 35 – on and on bronze
>> Master Drama Khol liner i svart
>> Maybelline Rocket Volum Express Mascara
>> Shocking Coral leppestift farge 910
Hudsminke = RÆVA, men øyensminken er FIN! Det syns iallefall jeg 🙂 Og dere? Dette her er faktisk en konkurranse! Jeg hadde blitt uuutrolig glad om dere har lyst til å stemme på min video HER. Da får jeg muligheten til å vinne en tur til New York!!! Vær så snill. Uansett om dere fikk inspirasjon, eller en god latter av videoen så setter jeg stor pris om dere vil stemme på meg. PLIS!! Dere kan også delta i konkurransen selv. Det dere trenger å gjøre er: 1. Registrer dere her.
2. Velg hvilken look du vil sminke.
3. Dere får en pakke med sminke i posten. Gratis altså! 
4. Lag sminkevideo, publiser den på youtube.
5. Legg inn youtubelinken på siden du registrerte deg på, og post innlegg!
6. Så må dere få leserne til å stemme på DEG, og du kan vinne en tur til New York Fashion Week, med alt inkludert!  Hvem har vel ikke lyst til å vinne en tur til New York?! //Annonse  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg