SMINKEFRIE DAGER

REKLAME – Affiliatelinker

TEEHER / BUKSEHER

I dag er jeg så forferdelig dårlig ass. Hodet verker, jeg holdt på å spy etter å ha spist lunsj og vil egentlig bare dra hjem å legge meg. Det går nok over, som alt annet! Heldigvis har jeg blitt skikkelig komfortabel med å gå uten sminke, og orker omtrent ikke sminke meg om dagen. Skikkelig ulikt meg, som såvidt gikk på butikken sminkefri før liksom. Eller nå lyver jeg, jeg har alltid gått offentlig uten sminke – men ikke følt meg like komfortabel som nå. Kanskje det har noe med alderen å gjøre. Faen altså, liker ikke at alderen skal gjøre meg mer selvsikker slik at jeg slutter å pynte meg. Hahah! I dag går jeg for eksempel som det her, i joggeklær, en dott på hodet og null sminke i fjeset.

Nå skal jeg straks avgårde for å sette på vippeextensions, så forfengelig er jeg fremdeles (heldigvis). Har ikke hatt det siden før jeg dro til Dubai, så det blir nok rimelig digg! Ha en fin dag. Nå skal jeg legge meg litt i fosterstilling på kontorgulvet, eller gå å spy. Eller en kombinasjon av begge. Ønsk meg god bedring.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg