SMINKEFRIE DAGER OG FINALESALG

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

Hello babes! Hvordan har dagen vært? Jeg har bare gjort sånne kjedelige plikt-ting. Ryddet i klesskapet og lagt ut litt ting på Tise som jeg dessverre ikke får brukt. Gjort lekser med barna, lagd tomatsuppe og jobbet. Hei hvor det går 😉 Not. Har også gått sminkefri i treningsklær i hele dag, noe som er utrolig deilig! Bruker faktisk ikke sminke like ofte lengre, og jeg vet ikke helt hva jeg syns om det. Jeg vil jo alltid ta meg bra ut å være fresh til enhver tid. Men igjen, hvem bryr seg egentlig? Haha! Uuuansett…

Jeg har ikke fått med meg før NÅ at Nelly har finalesalg og 40% på helt sjukt mange fine varer?! Salget avsluttes på torsdag allerede, så her gjelder det å kjappe seg. Har samlet mine favoritter under, og hele salget finner du ved å trykke HER 🙂

HER / HER / HER
HER / HER / HER

Alle parene til -40%! 🤩

HER / HER / HER
HER / HER / HER

Alle jakkene til -40%! 💥💥

HER / HER / HER
HER / HER / HER

Bikinier på 40% og mer!! 👙

HER / HER / HER
HER / HER / HER

Accesories til 40%! 👑

Her har du mine favoritter!

SJEKK UT ALT TIL -40% HER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg