SMINKE PÅ SALG

Nå er vi offisielt ferdig med julaften og er såvidt inne i romjulen. Tiden der dagene går tregt, maten florerer og man blir nesten rastløs av all julekosen. Jeg husket da jeg var yngre, så elsket jeg da butikkene åpnet 3. juledag, for det betydde nemlig SALG og jeg fikk mye for pengene jeg fikk til jul. Tidene har ikke forandret seg så mye, for jeg elsker enda romjulen. Heldigvis trenger man ikke vente til 3. juledag med å shoppe lengre, for nå har man jo nettbutikker! ♥ Annonse Coverbrands.no er har kjempestort salg med en haug produkter fra 20-60% avslag. Sminke kan være dyrt, derfor er det jo supert at man kan hamstre litt nå som det er billigere! Jeg har plukket ut mine favoritter, så alle produktene under er selvfølgelig på salg 🙂 Hele salget finner du HER.
Noen fler som føler huden blir kjedelig og gusjen etter all den usunne maten i julen? Denne masken har nok flere hørt om før, og den er helt fantastisk og drar ut de svarte hudormene! Man kan bruke den i hele fjeset, eller gjøre som meg og bruke den på problemområdene. Du tar den på og lar den tørke, før du bare drar den av. Du finner masken HER ♥


Dette pudderet fra Everyday Minerals er et gjennomsiktig pudder du påfører etter sminken er tatt på. Den hjelper slik at sminken holde hele dagen, pluss matter den glinsende overflater. Jeg brukte den for eksempel i går, da jeg gikk fullsminken fra morgen til kveld, og sminken satt som et skudd! Du finner den her ♥  Påføringskosten er også helt nydelig, og så utrolig myk at du helst bare vil dra den over fjeset hele tiden! Du finner den her ♥

Tørrshampen fra Percy & Reed er en reddende engel om du ikke gidder å dusje håret en morgen. Jeg har utrolig langt og tykt hår, så for meg er det egentlig bare et helvete å måtte dusje/føne/rette det hele tiden. Derfor bruker jeg tørrshampo endel! Du finner den her ♥ Tangle Teezer på salg!! Denne børsten har jeg brukt i flere år og den kommer aldri til å bli byttet ut i vesken min. Du finner den her. De har den også i rosa her og orange her ♥


Denne palletten fra Studiomakeup er så fiiiin! De har alle fargene som gjør at du kan få en helt fantastisk partylook, dessuten er den veldig rimelig. Du finner den her♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg