SMIL LITT DA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Haha jeg må le av bildet over! Ikke klag over at jeg ikke smiler så mye på bloggbildene mine, dere ser jo resultatet når jeg gjør det. Jeg misunner de som er skikkelig pen når de ler. Men men, kanskje i mitt neste liv!

Nå er jeg på vei ut døren. Skal ut å spise med noen venninner før vi skal ha en skikkelig girls night out. Alt for lenge siden det altså! I natt har jeg faktisk planlagt å overnatte hos Ingvild. Husker før vi ble 18 brukte vi alltid å overnatte hos venninner om vi skulle ut, det er jo så koselig! Dessuten bor hun mye nærmere burger king enn meg, så det er et taktisk valg i forhold til i morgen tidlig da vi crawer junk 😉 Haha, neida! Håper alle får en like fin fredag som jeg har planlagt å få ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg