SMAKEN PÅ DET SURE LIV

God morgen! Som det a-menneske jeg er har jeg som regel aldri problemer med å stå opp da alarmen ringer. Det er grusomt i cirka to sekunder før jeg er klar for en ny dag. Ja, jeg er veldig heldig på den måten. I dag, derimot.. I dag fikk jeg virkelig smake på hvordan det er for mange der ute, som hater å stå opp tidlig. Herlighet så vondt det var da klokken ringte sju, øynene mine hadde seriøst trengt teip om de skulle holde seg oppe! Jeg sov en halvtime til og kom meg i dusjen, og nå er jeg klar for et morgenmøte med coverbrands. Tenkte kanskje å ta litt bilder på kontoret/lageret deres – alle jenters sminkedrøm for å si det sånn 😀

Siden jeg slumret alarmen rekker jeg ikke poste hele antrekket, så her har dere iallfall en liten sneak peek!
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer
      1. Den er fra herreavdelingen og er Glenn sin, så det er der du må lete 😀 God helg Trine, klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg