SLITEN, MEN FORNØYD

Haha, her har du egentlig humøret mitt i hele går. Luresmilet på plass 😉 Jeg hadde på meg en skjortekjole fra MOSS Copenhagen, og den finner du her ♥ (Link til egen nettbutikk)

Herregud for en elendig dag.. Jeg våknet relativt tidlig og begynte å jobbe, før jeg måtte kaste inn håndkleet å komme meg tilbake i sengen. Det er lenge siden jeg har vært spesielt fyllesyk, men i dag har det vært heeeelt krise ass. En vellykket åpningsfest i går, med andre ord 😉 Jeg skulle egentlig ha et bildedryss fra kvelden, men jeg er fremdeles alt for sliten til å gå igjennom de alt for mange bildene som ble tatt. Så det får komme senere i natt, eeeeller i morgen tidlig!

Nå er vår første helg som REGN offisielt over, og det har gått over alle forventninger. Tusen, tusen, TUSEN takk for alle fine tilbakemeldinger. Akkurat nå er vi nok alle så slitne, og personlig syns jeg det er litt vanskelig å la alle inntrykkene synke inn. Helgen har gått over all forventning, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg