sliten jente og dagens outfit

Dagen i dag har egentlig vært utrolig travel, selv om planen egentlig bare var å jobbe hjemmefra og ligge på sofaen. Jeg er utrolig sliten om dagen, og det er mye som foregår. Dagen i dag har altså gått i ett, og jeg har hoppet fra å jobbe på macen, til å løpe ut døren, til å jobbe på macen, til å løpe ut døren igjen. Nå har jeg nettopp kommet hjem fra June, og vi har nettopp filmet derdig inn et innslag som jeg kommer til å poste på bloggen i samenheng med Canon-kampanjen jeg har nevnt tidligere! Nå blir det rett i seng, for i morgen blir nok en travel dag. Fra jobb tidlig om morgenen, rett på pressevisning klokken fire. Håper energien er bedre i morgen! 🙂
Jakke – BikBok, Genser – Acne, Bukse – BikBok, Sko – DinSko, Solbriller – RayBan

Og folkens: tusen hjertelig takk for alle innsyn på innlegget under. Det setter jeg utrolig stor pris på, og det hjelper meg å se ting fra et annet perspektiv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg