SLITEN AV INGENTING

Hei dere ♥ Akkurat nå sitter jeg i sengen, litt tung og tom i hodet. Det har vært en veldig deilig, og avslappende dag. Jeg har fått testet ut rastløsheten min på alvor, og tenkt at man faktisk ikke trenger å ha fullt kjør fra morgen til kveld, hver dag. Dagen startet som vanlig med hotellfrokost, før vi lå på takterrassen til hotellet i et par timer. Etterhvert som det ble litt overskyet gikk vi for å jobbe litt på rommet, før vi dro på Løkka for middag på Kamai (amazing mat, omg! Mer om det senere) og et glass vin i solnedgangen. Nå er dagen plutselig snart over, og jeg er sliten av å ikke ha gjort noe som helst. Det har jo vært en fridag, så det er vel meningen at man skal slappe av. Noe jeg helt sikkert trenger, men ikke liker å gjøre for ofte. Jeg har både lakenskrekk og er livredd for å gå glipp av gøye opplevelser eller å møte nye mennesker. Alt med måte, I need to slow down.. Nok om det, bildedryss fra takterrassen!

 

SUNNIESHER / BODYHER / SHORTSHER / SNEAKERSHER

Jeg må bare gi en liten applaus til denne bodyen. Jeg ELSKER den. Dessuten holder den puppene på plass uten at jeg trenger bh. Ser at Nelly har den i maaange forskjellige farger, så i kveld skal jeg klikke hjem typ….alle. Heheh! Ha en fin kveld, så snakkes vi i morgen ♥

6 kommentarer
    1. Hei! Jeg så for litt siden at du postet at du hadde lagt på deg, og at du ikke følte deg vel i egen kropp for tiden. Tro du meg, jeg syns du er SÅ fin nå, og synes du strøler, gløder og ser helt fantastisk ut! Lenge siden jeg synes du har sett så bra ut faktisk. Om du isåfall har gått opp et par kilo eller ikke, så kler de kiloene deg veldig godt!

      1. Åååh, tusen takk Jeanett! Det setter jeg stor pris på å høre, nå ble jeg veldig glad <3 Du er god! Stor klem

    2. Hei!
      Hvordan er de hvite skoene fra Nelly i str? er de smale eller brede? og er de gode å gå med? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg