SLIK FORBEREDER JEG BRUNFARGEN TIL SOMMEREN

ANNONSE – I samarbeid med Good for me

Herlighet, vi er nå 13 dager inn i mai og det slo meg først nå! Været ute minner mer om ruskete påskevær, men jeg vet at sommeren er rett rundt hjørnet og det gjør meg så varm i hjertet ♥ Snart ligger jeg på en solseng og griller flesket som aldri før, vel og merke med litt høyere solbeskyttelse enn jeg brukte i gamledager 😉 Et annet tips som jeg har anbefalt dere tidligere (et tips som forsåvidt aldri går av moten) er å forberede seg med å ta to kapsler Betakatoren Gold hver eneste dag! Meg som mange fler er opptatt en en fin og gyllen farge, spesielt på sommeren. Typisk oss nordmenn, MÅ ut å slikke sol så snart den titter frem. Haha! Nå har jeg vel ikke en eneste venninne som ikke går på Betakaroten Gold, og vi er en fornøyd og tan venninnegjeng. Dere skulle sett oss, haha 😎

HVORFOR VELGE BETAKAROTEN GOLD?

– Dyp og varig brunfarge, hele året!
– Det er 100% vegansk
– Gir glød uansett om du er i solen eller ei
– Gir bedre beskyttelse
– En dyp brunfarge som varer
– Utviklet med kokosolje for bedre opptak i kroppen
– To tabletter om dagen, en trygg og effektiv dose!

Jeg er faktisk litt usikker på nøyaktig hvor lenge jeg har brukt Betakaroten fra Good for me. De to tablettene har liksom vært en vane for meg å ta hver morgen i lang tid nå! Men, jeg husker veldig godt følelsen den første gangen jeg var på reise etter at jeg hadde gått på betakaroten i en måneds tid. Allerede etter første dag på stranden hadde jeg tidenes bikiniskille. I tillegg så var jeg verken solbrent på nesen, brystet eller øverst i pannen der jeg tidligere alltid har blitt brent. Må poengtere at jeg naturligvis bruker solkrem! Jeg har også slitt endel med soleksem på brystet, men for min del har betakaroten vært en god hjelp for det også.

Om du ikke har startet med forberedelsene enda, så anbefaler jeg på det sterkeste å starte med Betakaroten Gold allerede nå. Det er ikke for sent! Jeg føler absolutt at resultatene kommer ganske fort, men nå har jeg jo gått på Betakaroten i ganske lang tid også. Hver dag! Det er helt utrolig hvor mye raskere fargen kommer, samt hvor lenge den holder etter for eksempel en sydenferie. Den forsvinner liksom ikke på flyet, noe jeg dessverre har opplevd tidligere. Som jeg skrev i mitt forrige innlegg også, så gir disse magipillene deg glød i huden året rundt. Selv om du ikke er i solen (selvom resultatet er best etter litt soling, det må understrekes). For meg har det vært deilig å slippe å bli en sånn hvit/rosa versjon av meg selv, noe jeg alltid blir på vinteren. But not this year! Føler nesten fargen fra jeg var på cruise i Egypt sitter i enda liksom, og der var jeg i september. Min erfaring er at Betakaroten Gold er en super hjelp både for å få en raskere, dypere og ikke minst jevnere farge, samt at den sitter på kroppen mye lengre etter at ferien er over. Kan for eksempel ikke huske sist jeg flasset!

Nå får du også -50% avslag på første boks som et introtilbud, og den første boksen koster da bare 149,- ♥ Husk at det er viktig å ta Betakaroten Gold i sommer også, ikke bare som en oppkjøring til ferien!

🍉  BESTILL BETAKAROTEN GOLD TIL -50% HER 🍉

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg