SLAPP AV

Broods – Heartlines, MOUNT Remix

Livet består ikke bare av natterangling, nye bekjentskaper, fest og moro. Livet består heller ikke av skole eller jobb døgnet rundt. Akkurat nå føler jeg på en perfekt balanse i livet, der jeg klarer å kombinere de sene kveldene med mye jobb dagen etter. Jeg er ung, jeg er sosial, spontan, rastløs og eventyrlysten. Jeg er også ambisiøs med mål for fremtiden. Senk skuldrene litt folkens, slapp av og nyt livet. Alt trenger ikke være så forbanna perfekt hele tiden. Det går an å få både i pose og sekk, tro det eller ei. God natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg