SLANKINGEN KAN MAN TA ETTER JUL

Hotellfrokost i mitt ♥. I dag sto vi opp klokken åtte for å ha god tid, noe som var overraskende lett med tanke på at vi så på American Horror Storys til laaangt på natt! Det var vel så lett fordi jeg visste at jeg skulle på en fantastik buffet. Ikke at jeg teller kalorier så nøye, men jeg er ganske sikker på at jeg har nådd dagsmålet mitt bare av å spise frokost. Ops? Men nå er det jul kjære lesere, så jeg driter i det. Slanke seg kan man gjøre over nyttår! 


En fornøyd frøken løpende til frokost.


That ass..

Nå har vi endel forberedelser før kvelden. Klokken seks ramler det inn rundt ti jenter på suiten vår, så da blir det fest! Gleder meg enormt til å feire dagen til Birte ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg